donderdag 15 maart 2012

It´s a pirate party!

Na tientallen kerstkaarten en wat breiwerk ben ik weer aan het scrappen geslagen. Mijn eerst LO voor dit jaar. Het is een LO van het eerste kinderfeestje van mijn oudste zoon. DAt werd tijd ook want het tweede kinderfeestje van hem staat al weer voor de deur. Het thema van het feest was piraat. Alle kinderen waren verkleed als piraat. De titel heb ik uitgesneden met de silhouette cameo. (Dat apparaat is zo geweldig. Heel fijn is dat deze versie nu ook hele scrapvellen aankan.) Om de titel wat meer diepte te geven heb ik deze ook een keer uit zwart cardstock gesneden en iets verschoven achter de gekleurde delen geplakt. Verder de LO simpel gehouden. Journaling op craftcardstock uitgeprint en boven de foto's geplakt. het paperclipje is van Tim Holtz. Papier is van Basic Grey - Life of the Party.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten