zondag 12 mei 2013

Do what makes youday happy every

Uitwerking van opdracht 1 van het miniscrapbookkampioenschap 2013 van Creabest. De LO moest gaan over je werk. Ik heb voor de basis wit cardstock genomen en daarop als het ware vier mini LO's gemaakt.


De eerste mini LO geeft plaats aan de titel. De titel heb ik twee maal uitgesneden met de silhouette. Eénmaal uit donker cardstock en éénmaal uit dessinpapier.
 
 
 
De banner heb ik onder het verhoogde gedeelte verstevigd met foamdots. Dat voorkomt dat de banner helemaal plat wordt in het album. Op de banner heb ik een quote geschreven met de silhouette.
 
Mijn journaling heb ik met de silhouette geschreven op een tag. De boeken en de hamer vormen de laatste mini LO en moeten het recht voorstellen. In plaats van de hele kleine details op de hamer uit cardstock te snijden heb ik met de sketchpen goud met de silhouette de contouren laten tekenen. Helaas werd dat niet duidelijk, dus heb ik met een goudkleurige gelpen de contouren overgetrokken en ingevuld.
 
 
 
Het dessinpapier, de bloem, de parels en het touw komen uit de naturals collectie van de boekenvoordeel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten