zaterdag 1 juni 2013

A- diploma

Het scrapbookkampioenschap 2013 is begonnen. De eerste opdracht is een opdracht die één van de deelnemers heeft verzonnen. Het is een opdracht Myriam. Het is de bedoeling dat er één kleur wordt uitgekozen. Met deze kleur moet je minimaal 5 tinten op je LO verwerken. Verder is alleen zwart en wit toegestaan.

Ik heb gekozen voor de kleur blauw. Ik wilde de zwembadfoto's van Brandon scrappen. En water past toch het beste bij blauw. Ik heb voor de achtergrond zes kleuren blauw gescheurd in kleine stukjes en deze op wit cardstock van 12" x 12" geplakt. Omdat het colorcore cardstock is van cordinations hebben de gescheurde randjes van het cardstock een lichtere tint blauw. Uiteindelijk had ik dan 12 tinten blauw. De foto's heb ik op blauw cardstock gemat en de titel en journaling eveneens. De journaling heb ik met blauwe inkt uitgeprint. De titel is uitgesneden met Slice.





Cardstock Coredinations (van licht naar donker)
Blue Belle
Tranquille Blue
Blue Lightning
Royal
Portal Blue
Navy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten