vrijdag 7 juni 2013

Happy Birthday (deel 1)

Deel 1
Opdracht 2 was het gebruik van minimaal vier pijlen op je LO. Daarvoor heb ik een sketch gebruikt van de blog van silhouette. Deze LO maakt deel uit van een spread. Ik zal op een later tijdstip de hele spread posten.

Ik heb van een 6x6 paperpad vijf dessinpapiertjes uitgezocht die goed bijelkaar passen en bij het thema. Daar heb ik met een sketchfont de teksten opgeschreven.

 
Verder heb ik een print & cut figuur gebruikt. Daar heb ik een glitterpijl bij geplakt. Ook heb ik de zeven uit glitterpapier gesneden. Het enig jammere is dan dat het geen zeven maaar een zes had moeten zijn. Dit heb ik inmiddels aangepast maar daar heb ik geen foto van gemaakt.

 
 
Uiteindelijk heb ik op deze kant van de spread vijf pijlen gebruikt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten