zondag 3 juni 2012

Opdracht 2 Mixed Media

Voor opdracht 2 moesten we gebruik maken van verf op de LO. Pittig klusje als je niet al te veel verf in huis hebt en een scrapbookwinkel niet binnen handbereik. Het was een klusje die ik twee keer heb uitgevoerd, omdat bij daglicht bleek dat de verf niet echt wit was. Aangezien ik met wit cardstock had gewerkt heb ik de LO nogmaals gemaakt met crème cardstock

Ik heb op een strook licht blauw cardstock sneeuwsterren en een swirl gestempeld. Daarna heb ik de randen van het kraft cardstock met verf bewerkt. De foto's gemat op crème cardstock. Een rand geponst van crème cardstock en die achter het blauwe cardstock geplakt. Toen de sneeuwsterren droog waren heb ik de grootste sneeuwsterren voorzien van een laagje glitterlijm. De journaling en de titel zij in Word gemaakt en uitgeprint.


Gebruikt: cardstock: blauw, crème en kraft, Stempels Hero Atrs: cg210 Enjoy the Season en S5449 Fabulous Florish, Verf: Dutch Memories Paint dabber crème

Geen opmerkingen:

Een reactie posten