vrijdag 8 juni 2012

Opdracht 6 Cadeaudoosje / -tasje

Ik had opdracht 5 voor middernacht af en in de gallerie geplaatst. Vanmorgen om half negen was daar opdracht 6. Opdracht: maak een cadeaudoosje of tasje met minimaal 2 dessinpapiertjes en minimaal 3 bloemetjes. Hele leuke opdracht. Onlangs had ik een mal gekocht voor een cadeautasje. In de winkel stond een voorbeeld, die was zo mooi. Het leek mij daarom leuk om die mal te gebruiken voor een paar cadeautasjes. Dus nadat ik de kinderen op school geholpen had met spelletjes ben ik begonnen met het uitknippen van de benodigde onderdelen. De basis van de tas, die tevens voor stevigheid zorgt, is wit cardstock. De voor en achterkant heb ik bekleed met dessinpapier. De sluiting van de tas heb ik met een dessinpapier van dezelfde lijn bekleed. Met eyelets heb ik de handvatten vastgezet. Met gleudots heb ik drie bloemen en wat blaadjes op het tasje geplakt. Een hele leuke en leerzame opdracht. Voor een eerste keer vind ik hem best goed gelukt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten