donderdag 7 juni 2012

Opdracht 5 Doilly's

Jubileum opdracht 5 luidt gebruik minimaal 5 doilly's op één LO. En als je die voor middernacht in de gallery plaatst, krijg je als beloning de volgende opdracht morgen vroeg gemaild in plaast van 12 uur 's middags. Ik wist gelijk dat ik een LO moest maken van mijn zelfgemaakte taarten. Ik heb een papierlijn van Basic grey gebruikt: Nook and Pantry. De tekst en de doilly's komen uit de Silhouette store. De tekst heb ik gemat op dessinpapier die ik met behulp van een colluzle mal in de vorm van een receptkaart heb geknipt. De taartjes heb ik geknipt uit het dessinpapier



Verder ook nog maar weer even een kaartje gemaakt. In het kader van het EK konden we bij ons lokale knutselwinkeltje een kaart insturen. Het voetballende jongetje is een stempelafdruk van Gillian Roberts.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten