woensdag 4 juli 2012

Opdracht 22 Canvas

Deze opdracht heb ik eigenlijk als laatste gemaakt. Het lijkt aanvankelijk een hele simpele creatie maar als je alle rhinestones er handmatig op moet lijmen is dat een behoorlijk intensief klusje. Daar ben ik dan al gauw eenhele avond meet zoet. De rhinestones hebben een afemting van 2 en 3 mm. De bloem heb ik gemaakt van satijnlint. Een stuk lint van ongeveer 35 cm naai met de uiteinden aan elkaar. Dan Rijg je aan één kant van het lint een draad. Deze trek je aan en dat vormt dan een bloem. Ik heb dat met breed wit stijn lint gedaan en een wat smaller blauw satijn lint. Deze twee bloemen heb ik op elkaar gelijmt en in het hart van de bloem heb ik een brad geplaatst.

En het is zo'n mooie foto. En heel toevallig is de broertjesfoto van mijn jongens ook met een witte achtergrond. Dus ik denk dat ik er nog een ga maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten