vrijdag 6 juli 2012

Opdracht 25 Finale-opdracht

Voor de finale opdracht moesten we een LO maken die in het teken stond van VIJF. De uitwerking daarvan was geheel aan onszelf. Bij een gelijke stand zou de mooiste finale opdracht de doorslag geven. Nou ik was al blij dat ik de finale opdracht gehaald had.

Ik heb de vijf mooiste herrineringen gescrapt. De geboorte van onze kinderen, mijn trouwdag, ons eerste eigen nieuwbouwhuis en mijn eigen scrapstekkie. Dus ik hoef niet meer in de slaapkamer de zitten en het glitter terugvinden in bed. Ik hoef niet meer aan de eettafel te zitten en voor iedere maaltijd alle spullen op te ruimen. Nee, ik heb nu een eigen bureau met kastruimte en kan mijn werk laten liggen als we gaan eten. Heerlijk!


Het witte geraamte van de pagina is een achtergrond uit de silhouette-store.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten