dinsdag 3 juli 2012

Opdracht 23 Hexagons en Opdracht 24 Sketch

Op de LO moeten minimal 10 hexagon, of te wel zeshoeken, zitten. Ik heb de voorkant van mijn vakantiealbum gemaakt. Daarvoor neem je een album bijvoorbeeld een Modern D-ring album. Ik heb drie verschillende scrapvellen gebruikt (roze groen en violet). Uit die vellen heb ik met de Cricut, Accent Essentials, hexagons gemaakt van 3 inch. Deze heb ik op het album geplakt en de titel komt dan weer van silhouette. Ik heb voor de scrapboekkampioenschappen er een foto opgeplakt, maar die haal ik er weer af. Met het in en uit de kast halen van het album gaat de foto kapot (en dan uiteindelijk ook het album).




Voor opdracht 24 weer een sketch. De sketch is gemaakt door Marjoleine

Sketch NSD 2012 Marjoleine

Mijn uitwerking is als volgt:


De titel is een combinatie van twee titels uit de silhouette-store. De labels komen van de Cricut, bags , tags, boxes and more. Het papier zijn allemaal restjes. Ik geloof dat ze van artemio waren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten