donderdag 11 oktober 2012

Een sketch (Uitdaging 3)

Voor de scrapbook-10-dagen uitdaging 3 is er een sketch aan de hand waarvan een LO gemaakt moest worden. De sketch komt van www.pagemaps.com.






Vorig jaar is mijn achterneefje geboren en daar had ik nog geen foto van in mijn familie-album. Ik had nog een restje papier over van de scrapbookkampioenschappen van juni 2012. Dat heb ik allemaal opgemaakt op deze LO. Ik vond dat een hele mooie lijn voor een babyjongetje. Omdat Liam groen kleertjes aan had en ik dat niet helemaal bij het apier vond passen heb ik de foto's zwart-wit afgedrukt. Ik ben zeer tevreden met hoe dat op de pagina tot zijn recht komt.Het papier en stickers zijn van Echo Park , Pride & Joy Collection. Titel is gesneden met de silhouette en de tekst is geschreven met de silhouette.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten