vrijdag 12 oktober 2012

Embellishments (Uitdaging 4)

Een LO met minimaal 10 embellishments is de opdracht voor uitdaging 4. Voor mijn embellishments heb ik gekozen voor 10 pailletten met een glaskraal en vier chipbord vlindertjes. De bloem in de onderhoek van mijn LO is een schets uit de silhouettestore. Die heb ik in drie verschillende kleuren laten tekenen op mijn papier. Dat is een tijdrovend klusje omdat na het degroeperen van de afbeelding, je van ieder lijntje apart moet aangeven of die gesneden/getekend moet worden. Op deze manier biedt de silhouette mij nog meer mogelijkheden. Voor het tekenen heb ik gebruik gemaakt van de penhouder en stabilo fineliners. De tak met blaadjes komt ook van de silhouette en daar heb ik de pailletten met glaskraaltje tussen genaaid. En hier en daar een beetje glossy accents er tussen gedaan zodat de kraaltje niet loslaten.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten