zaterdag 13 oktober 2012

Verschillende vormen (Uitdaging 5)

Voor uitdaging 5 is het de bedoeling dat er drie verschilende vormen op de LO worden verwerkt. Dat kunnen vierkanten, rechthoeken, driehoeken, zeshoeken en achtkanten zijn. De vorm van de LO op zich telt niet mee. Het moeilijkste vond ik dat wanneer ik de foto's of paier in deze vormen ga snijden, ik geen eenheid van de LO kon maken. In de Silhouette store vond ik alle vormen in één figuur. Een blokkentoren waar kleine kinderen mee spelen. Daar had ik nog wel "toepasselijke" foto's bij.

Dat Jeremy klein was speelde hij het liefst met de pannen uit mijn la. Een paar houten lepels, een soeplepel en twee houten puzzels en hij was weer een paar uurtjes zoet bezig. De houten puzzelstukjes diende als soep. Het uitzoeken van bijpasssend papier vormde obstakel twee. Omdat de blokken meestal in primaire kleuren komen heb ik voor mijn LO primaire kleuren gekozen. Om een diepte effect te geven aan de titel heb ik de titel twee keer uitgesneden. Eén keer in zwart en één keer in blauw. Door de blauwe iets verschoven op de zwarte te leggen geef je wat diepte aan de tekst. De blokkentorens zijn met foamdots vor de bal geplaatst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten