dinsdag 9 oktober 2012

Scrapbook-10-dagen Uitdaging 1

Creabest bestaat 10 jaar en houdt ter ere daarvan een mini scrapbookkampioenschap. Bij uitdaging 1 moet je de nummers 1 t/m 10 verwerken op je LO. Ik moest meteen denken aan de foto's van de kinderen op hun eerste schooldag. In de jaren ervoor nam ik alleen foto's van de kinderen voor de deur op hun eerst schooldag. Maar Jeremy vond het veel leuker om een foto van hem in de klas te hebben. Dus vanaf nu een foto van de eerste schooldag aan hun schoolbank.

Ik heb een vel Aqua/groen cardstock genomen. Met de silhouette een schets gemaakt van wat ik wilde. Deze heb ik gespiegeld en uitgesneden (het grote kader heb ik gecentreerd op de pagina). De delen die ik niet wilde gebruiken van de mat gehaald en het gheel voorzien van lijm. Daarop heb ik mijn basis vel gelegd met de goede kant naar beneden. Deze manier voorkomt bij mij dat hele dunne/iele elementen vervormen of dat ingewikkelde patronen met losse onderdelen uit patroon raken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten