maandag 15 oktober 2012

Twine of touw (Uitdaging 7)

Voor uitdaging 7 moeten er 10 stukken twine (of touw) op de pagina worden verwerkt. Ik heb de jaarlijks voor de kerstboomfoto hier voor genomen.

In de kerstboom heb ik een kerstslinger met gekleurde lampjes van touw. De lampjes en de vlammetjes van de kaarsen heb ik voorzien van een laagjes Glossy accents, dan lijkt het net alsof ze branden. Als kerstballen heb ik knoopjes genomen met daardoorheen een touwtje geknoopt. De kerstsokken hangen aan een touw voor de openhaard. Voor de kerstboom staan cadeautjes die gestrikt zijn met een touwtje. Boven de Alle figuren komen uit de silhouette.






Ik gebruik heel vaak mijn silhouette. Niet alleen voor het snijden van mijn figuren, maar ook voor het ontwerpen van mijn layout. Op die manier weet ik precies hoe groot alle onderdelen moeten worden en hoe het resultaat zou gaan worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten