woensdag 10 oktober 2012

Glitter (Uitdaging 2)

Voor uitdaging 2 van de scrapbook-10 dagen wordt er een LO gevraagd met daarop glitter. Oud en nieuw hebben wij bij mijn ouders gevierd. De kinderen blijven dan meestal logeren. Voorgaande jaren hielden ze het niet vol om de hele avond te wachten tot het vuurwerk. Dit jaar wel, ondanks dat ik ze nog op bed gelegd had. Om twaalf uur was het dan zover. Bij oma in de kamer kijken naar het vuurwerk dat buiten afgestoken werd. De meeste indruk maakt dan ook wel het siervuurwerk.

Op mijn LO heb ik vuurwerk gemaakt van papier en met veel glitterlijm ingesmeerd. De champagne glazen heb ik gevuld met rode champagne (ook omdat Jeremy rode kinderchampagne dronk om te toasten). Alle fguren komen uit de silhouette.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten